Het is zover - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Hans en Marleen Stroomberg - WaarBenJij.nu Het is zover - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Hans en Marleen Stroomberg - WaarBenJij.nu

Het is zover

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Hans en Marleen

25 Augustus 2016 | Nederland, Schiphol

Het is zover. We zijn klaar voor vertrek. Vanmorgen heeft André (broer van Hans) ons opgehaald en, ondanks de file bij Schiphol, keurig op tijd afgeleverd bij de vertrekhal. André bedankt! Vervolgens gingen we als een speer. Bagage was in no-time ingecheckt en ook de controle van de handbagage, bodyscan en paspoortcontrole verliep super vlot.
Nu zitten we heerlijk aan de koffie en hebben tijd om dit blog te schrijven, te shoppen, lezen en noem maar op.

Weeronline geeft 27gr. aan in Vancouver. Een goed begin lijkt mij.
Maar goed, eerst de vlucht natuurlijk nog. We vliegen met onze nationale trots, de KLM, dus dat wekt verwachtingen ;). Extra beenruimte vanwege de lange stelten van Hans, dus dat moet goedkomen. De stoel naast ons was gisteravond nog vrij, dus met een beetje mazzel hebben we een stoel 'extra' ruimte. We zullen het zien.

Wij zijn er in ieder geval klaar voor. Ons volgende verslag komt als het goed is van de overkant van de oceaan. :)

Tot blogs!

• 25 Augustus 2016 - 11:01

Lieke:

Heel veel plezier en een heel goede reis gewenst!!

• 25 Augustus 2016 - 11:24

Jeanne:

Een fantastische reis en tijd gewenst.
    Liefs, Jeanne

• 25 Augustus 2016 - 12:52

Jenine:

Geweldig Marleen en Hans naar Canada. Het is daar zo mooi. Geniet ervan. Ga jullie volgen leuk.

• 25 Augustus 2016 - 15:51

Gertjan:

Hoi vrienden,
    Super leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen.
    Heel veel plezier en tot blogs ;)

• 25 Augustus 2016 - 16:18

Jan En Gerda:

Wanneer je dit leest zijn jullie geland!
    Hopelijk een goede vlucht gehad?
    Heel veel plezier samen gewenst!

• 25 Augustus 2016 - 18:11

Marianne Deckers:

Hoi Marleen en Hans,
    We gaan jullie volgen. Hartstikke leuk we wensen jullie een hele fijne vakantie en heel veel plezier. Geniet ervan!!
    Liefs uit Beugen

• 25 Augustus 2016 - 18:43

Alie:

Geniet van jullie fijne vakantie gr van Jaap en alie

• 25 Augustus 2016 - 19:24

Bert:

Veel plezier in dat prachtige land. Ben er in juli nog geweest en verlang alweer naar een volgende keer.

• 25 Augustus 2016 - 22:24

Rianne (schrijver):

Ik wens jullie heel veel plezier op deze fantastische reis!! Maak mooie herinneringen :))

• 26 Augustus 2016 - 09:33

JANNY: